مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1393 ساعت 14:322014-09-18سياسي

بیکاری در استان لرستان در وضعیت بحرانی قرار دارد


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس گفت: بیکاری در لرستان در حالت بحرانی قرار دارد و ما در مجلس فراکسیون اشتغال را ایجاد کردیم و با وزیرتعاون و معاونانش صحبت هایی کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرج عبدی امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار ورفاه اجتماعی و در سالن استانداری لرستان برگزار شد اظهار کرد: بیکاری در لرستان در حالت بحرانی قرار دارد و ما در مجلس فراکسیون اشتغال را ایجاد کردیم و با وزیرتعاون و معاونانش صحبت هایی کردیم.

وی با اشاره به فعالیت های دولت افزود: دولت به طور علمی و بنیادی دارد کار می کند و این کارها نیز هزینه بر است برای دولت و با از خودگشتگی پیگیر کارها است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس بیان کرد: دولت برای اینکه فاصله بین نرخ بیکاری بالا در یک استان با نرخ بیکاری پایین در استان دیگر را برطرف کند برنامه و راهکار ندارد و از این رو اعتقا د داریم که این مسائل باید در داخل استان حل شود و این دیدگاه و نگاه را نداشته باشیم که کسی دیگری بیاید و مشکل مردم را حل کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به شاخص محرومیت در کشور گفت: بیکاری و سرانه جمعیت جزء شاخصه های محرومیت نیستند و برای حل این مشکلات باید مسئولان استان خود به حل مشکلات بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری در استان لرستان در وضعیت بحرانی قرار دارد

بیکاری در استان لرستان در وضعیت بحرانی قرار دارد