مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1393 ساعت 12:282014-09-18ورزشي

با کسب 23 مدال کاراته کاهای قم بر سکوی سوم کشور ایستادند


کاراته کاهای استان قم با کسب مدال های رنگارنگ طلا، نقره و برنز سکوی سوم مسابقات سبک شیتوریو کاراته کشور را به خود اختصاص دادند.

- " از قم، در ادامه موفقیت هایی که کاراته قم در عرصه رقابت های کشوری کسب کرده تیم کاراته سبک شیتوریو کاراته دو استان قم توانست در جدال با استان های مطرح کشور مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور را به دست بیاورد.

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی کشور در سبک شیتوریو کاراته دو با شرکت چهره های شاخص از سراسر کشور به میزبانی هیئت کاراته استان البرز برگزار شد و در نهایت نمایندگان قم با کسب 23 مدال عنوان سوم بخش تیمی را از آن خود کردند.

در این دوره از مسابقات کاراته کاهایی در قالب 16 تیم از 15 استان حضور داشتند و در تلاش برای کسب مدال های طلا، نقره و برنز و قرار گرفتن بر روی سکوهای اول تا سوم در شهر کرج به روی تاتامی رفتند تا اینکه تیم تهران به مقام قهرمانی رسید و تیم های یزد و قم دوم و سوم شدند.

تیم کاراته باشگاه آوای رزم به عنوان نماینده کاراته قم در این دوره از مسابقات کاراته سبک شیتوریو کاراته دو کشور حضور یافته بود و در نهایت با تلاش نفرات زبده و آماده ای که اعزام کرده بود توانست 3 مدال طلا به دست آورده و با کسب 10 مدال نقره و 10 مدال برنز در رده های سنی مختلف در این پیکارها بدرخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با کسب 23 مدال کاراته کاهای قم بر سکوی سوم کشور ایستادند

با کسب 23 مدال کاراته کاهای قم بر سکوی سوم کشور ایستادند