مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1393 ساعت 10:272014-09-18سياسي

مزیت های سرمایه گذاری استان اردبیل شناسایی شود


اگر سرمایه گذار در یک منطقه مزیت نسبی احساس کند بی شک در آن جا حضور می یابد بنابراین باید مزیت های سرمایه گذاری در استان اردبیل شناسایی شود.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از اردبیل، داوود دانش جعفری ظهر امروز در جلسه مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام و اتاق بازرگانی اردبیل تصریح کرد: رسالت اتاق ها و بخش خصوصی در هر مسئله اقتصادی مشهود است و برای دست یابی به توسعه ضروری است تدوین مسیر از اتاق ها صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه کشورها و استان هایی که نسبت به تدوین مسیر اقدام کرده اند موفق عمل کرده اند، گفت: نمونه آن موفقیت دبی است که حتی پیشتازتر از خود امارات است و با نگاهی به تجارت خارجی مشاهده می شود اغلب کشورهای منطقه خلیج فارس تا حدودی به بخشی از تجارت دبی متکی اند و دلیل آن ایجاد مزیت های مختلف از جمله در حوزه حمل و نقل است.

دانش جعفری با بیان اینکه رسالت بخش خصوصی و اتاق ها این است که هر جا مزیت سرمایه گذاری می بینند شناسایی کرده و به سرمایه گذار معرفی کنند، گفت: اگر سرمایه گذار در یک منطقه مزیت نسبی احساس کند بی شک در آن جا حضور می یابد و ما دیگر مسئله مهاجرت سرمایه گذار را شاهد نمی شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزیت های سرمایه گذاری استان اردبیل شناسایی شود

مزیت های سرمایه گذاری استان اردبیل شناسایی شود