مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 شهریور 1393 ساعت 04:272014-09-18ورزشي

200 ایستگاه ورزش صبحگاهی در همدان فعال است


رییس هیئت ورزش های همگانی همدان با بیان اینکه هیئت ورزش های همگانی همدان در کشور سرآمد است، گفت: بیش از 200 ایستگاه ورزش صبحگاهی در استان همدان فعال است.

- هادی سبزواری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با بیان اینکه همگانی کردن ورزش از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: برای حفظ سلامتی و نشاط آحاد جامعه ضروری است که زمینه های لازم برای همگانی کردن ورزش در کشور فراهم شود.

وی افزود: تفاوت ورزش همگانی و قهرمانی در این است که در انجام ورزش همگانی هدف اصلی سلامتی برای همه مردم است در صورتی که در ورزش های قهرمانی هدف کسب مهارت و رقابت بوده و ورزش همگانی برخلاف سایر ورزش ها نیاز به شرایط خاصی ندارد.

رییس هیئت ورزش های همگانی همدان با بیان اینکه بیش از 200 ایستگاه ورزش صبحگاهی در استان همدان فعال است، عنوان کرد: ورزش صبحگاهی بین مردم همدان از طرفداران زیادی برخوردار است و هیئت با فراهم کردن شرایط برای بانوان و آقایان و آموزش مربیان مجرب در این زمینه اقدامات مناسبی را انجام داده است.

وی بیان کرد: از 30 کمیته ورزشی که برای هیئت های ورزشی استان ها تعریف شده، 28 کمیته فعال اعم از کمیته گیت بال، ورزش گردشگری، کمیته پرواز کایت و بادبادک، چوگو، ورزش صبحگاهی، راگ فوتبال، ماهیگیری، کمیته یوگا، آتش نشانان، بازی های کودکان، کمیته ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 ایستگاه ورزش صبحگاهی در همدان فعال است

200 ایستگاه ورزش صبحگاهی در همدان فعال است