مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1393 ساعت 23:432014-09-17فرهنگي

فیلم: نوای ناصرالدین شاه را از حنجره ایرج بسطامی بشنوید


فعالیت های هنری با همان روال همیشگی در جریان است و بوی پاییز منجر به افزایش فعالیت های فرهنگی نیز شده است که از میان این برنامه ها، می توانید دست چینی داشته باشید - آخرین پنجشنبه و جمعه تابستان 1393 در حالی فرارسید که گالری ها همچنان در حال فعالیت گسترده در روزهای پیش رو هستند و فعالیت های هنری با همان روال همیشگی در جریان است و بوی پاییز منجر به افزایش فعالیت های فرهنگی نیز شده است که از میان این برنامه ها، می توانید دست چینی داشته باشید و آخر هفته تان را پربهره نمایید؛ پیش از آن اما دعوت می کنیم نوای عقرب زلف کجت که شعرش منتسب به ناصرالدین شاه است را از حنجره ایرج بساطمی بشنوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، در آخرین آخر هفته تابستان، گالری دی طبق سنت هر ساله اش از 28 شهریورماه تا 4 مهرماه میزبان نمایشگاه بزرگی از هنرمندان خود آموخته می شود.

نهمین نمایشگاه هنرمندان خودآموخته میزبان قریب به 100 اثر از 15 هنرمند خودآموخته است.

بیشتر هنرمندانی که در این نمایشگاه آثارشان در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد در نمایشگاه های پیشین این گالری حضور داشته اند.

در این نمایشگاه آثاری از بتول بهشتی، مکرمه قنبری، بهروز دهپور، محمود بلبلی، اکرم سرتختی، داوود کوچکی، صغری عبدالهی، پروین جلالی، علیرضا دزاوه، فیروزه یزدانی، جمشید امین فرد، زهرا سهرابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم: نوای ناصرالدین شاه را از حنجره ایرج بسطامی بشنوید

فیلم: نوای ناصرالدین شاه را از حنجره ایرج بسطامی بشنوید