مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1393 ساعت 14:422014-09-17بين الملل

سوریه: نقش ویران کننده ترکیه در میزبانی، آموزش و مسلح کردن تروریست ها ادامه دارد


وزارت امور خارجه سوریه طی بیانیه ای به نقش ویران کننده ترکیه در میزبانی، آموزش و مسلح کردن تروریست ها اشاره کرد.

- سرویس: بین الملل ، تاریخ: 26/شهریور/1393 - 20:12 ، شناسه خبر: 502129 سوریه: نقش ویران کننده ترکیه در میزبانی، آموزش و مسلح کردن تروریست ها ادامه دارد خبرگزاری تسنیم: وزارت امور خارجه سوریه طی بیانیه ای به نقش ویران کننده ترکیه در میزبانی، آموزش و مسلح کردن تروریست ها اشاره کرد.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از ال بی سی آی، وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد که دولت حزب عدالت و توسعه ترکیه همچنان به ادعاهای گمراه کننده خود علیه سوریه از جمله استفاده از سلاح شیمیایی ادامه می دهد.

این وزارتخانه در بیانیه خود اعلام کرد: نقش ویران کننده دولت ترکیه چه از طریق در آغوش گرفتن تروریست ها و آموزش و مسلح کردن آنها و آسان کردن عبور و مرور آنها به داخل سوریه و دادن سلاح شیمیایی به آنها یا از طریق خرید نفت سوریه که گروه داعش در حال دزدیدن آن است و همچنین تخریب و سرقت کارخانجات سوریه با هدف نابودی زیرساخت ها، ادامه می دهد.

در حالی که دولت ترکیه در تلاش برای ایجاد منطقه حائل در مرز مشترک با عراق و سوریه است، کارشناسان سیاسی احتمال می دهند عامل خودداری آنکارا از ملحق شدن به ائتلاف بین المللی علیه داعش، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: نقش ویران کننده ترکیه در میزبانی، آموزش و مسلح کردن تروریست ها ادامه دارد

سوریه: نقش ویران کننده ترکیه در میزبانی، آموزش و مسلح کردن تروریست ها ادامه دارد