مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1393 ساعت 12:172014-09-17اجتماعي

شهرستان اردل منطقه برتر آموزشی چهارمحال و بختیاری شد


معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان اردل به عنوان منطقه برتر آموزشی چهارمحال و بختیاری در زمینه جذب سوادآموزان در سال 93 به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از شهرکرد، امیر حسن پور پیش از ظهر امروز در نشست گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان، اظهار کرد: با توجه به اهمیت سوادآموزی و رابطه مستقیم سواد اولیاء و پیشرفت دانش آموزان همایش "سواد اولیاء بی سواد دانش آموزان، پیشرفت فرزندان چهارمحال وبختیاری" در آینده ای نزدیک در استان برگزار می شود.

وی با اشاره به تعریف بی سواد به عنوان کسی که توان خواندن و نوشتن را نداشته باشد، افزود: در حال حاضر 4 هزار و 779 نفر از اولیای دانش آموزان چهارمحال و بختیاری بی سواد هستند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به تأکید وزیر آموزش و پرورش بر بحث کیفیت آموزش، گفت: ارتقای کیفیت از ضروریات سوادآموزی است.

حسن پور تصریح کرد: یکی از دلایل بی سوادی در جامعه کنونی نبود و یا کاهش انگیزه برای سوادآموزی است و در حال حاضر الزام و تشویقی برای جذب افراد بی سواد نداریم.

وی افزود: تحت پوشش قرار دادن 13 هزار و 600 بی سواد در استان از برنامه های امسال این اداره کل است و مشکلات بسیاری بر سر راه جذب این افراد وجود دارد و ضمانت قانونی برای جذب افراد بی سواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان اردل منطقه برتر آموزشی چهارمحال و بختیاری شد

شهرستان اردل منطقه برتر آموزشی چهارمحال و بختیاری شد