مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1393 ساعت 10:022014-09-17سياسي

29 شهریور؛ برگزاری نمایشگاه قرآنی ایران در مسکو


همزمان با پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسکو، از سوی رایزنی فرهنگی کشورمان نمایشگاه یک روزه قرآنی در مسکو برگزارمی شود.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسکو روز شنبه 29 شهریورماه از سوی شواری مفتیان روسیه برگزار می شود و از جمهوری اسلامی ایران مهدی غلام نژاد قاری ممتاز بین المللی کشورمان در بخش قرائت حضورخواهد داشت.

روشن حضرت عباسوف ، معاون اول شورای مفتیان روسیه با حضور در محل رایزنی فرهنگی ایران در مسکو با سید حسین طباطبایی سرپرست این رایزنی24 شهریورماه، دیدار و گفتگو کرد.

معاون اول شورای مفتیان روسیه در این ملاقات با ارج نهادن به همکاری های مستمر رایزنی فرهنگی ایران در مسکو با شورای مفتیان و دیگر نهادهای دینی مسلمانان روسیه، ضمن برشمردن اهم همکاری های دوجانبه و نتایج مترتب بر آن، بر ضرورت تعمیق و گسترش این همکاری ها تاکید کرد.

سرپرست رایزنی فرهنگی کشورمان نیز مجموعه همکاری های صورت گرفته و پروژه های پیش رو از جمله تاسیس اتاق ایران در دانشگاه اسلامی مسکو، مشارکت جدی در دهمین دوره همایش آموزشی مسلمانان روسیه، حمایت از برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات بین المللی حفظ و قرائت قرآن کریم مسکو، مساعدت در برگزاری دوره های آموزشی امامان خطیب و مفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 شهریور؛ برگزاری نمایشگاه قرآنی ایران در مسکو

29 شهریور؛ برگزاری نمایشگاه قرآنی ایران در مسکو