مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1393 ساعت 09:572014-09-17سياسي

سند توسعه فرهنگ روستایی خراسان رضوی تدوین می شود


استاندار خراسان رضوی از تلاش برای تدوین سند توسعه فرهنگ روستایی در شورای فرهنگی عمومی استان خبر داد و گفت: در این سند متناسب با شرایط موجود در استان حمایت از روستاییان در مقوله های فرهنگی و اجتماعی در دستورکار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا رشیدیان در جلسه نشست بررسی مسائل فرهنگی روستاهای استان که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور صبح امروز در دفتر استاندار برگزار شد، با بیان اینکه نقش روستاییان به عنوان جمعیت مولد کشور در تولید محصولات کشاورزی و دامپروری حائز اهمیت است، اظهار کرد: در همین راستا با توجه به تغییرات محیطی و تحول سبک و شرایط زندگی باید زمینه ارتقای شاخص های زندگی در روستاها فراهم شود.

وی افزود: بدین ترتیب اشتیاق روستاییان برای ادامه زندگی در روستاها افزایش یافته و معضل حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ همچون مشهد به حداقل کاهش پیدا خواهد کرد.

وی در همین راستا تقویت نقاط قوت روستاها و مقابله با معضلات و مشکلات موجود را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: در خراسان رضوی برای اجرایی شدن فرآیند توسعه 29 روستا به عنوان نمونه انتخاب و طرح هادی روستایی به عنوان پابلوت در آنها اجرایی می شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: در قالب طرح هادی روستایی مقابله با بلایایی طبیعی، خشکسالی، کم آبی و توسعه صنایع تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه فرهنگ روستایی خراسان رضوی تدوین می شود

سند توسعه فرهنگ روستایی خراسان رضوی تدوین می شود