مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1393 ساعت 18:332014-09-16ورزشي

قیاس فوتبالِ یک کلاغ، چهل کلاغ با والیبال!


"سده آینده، سده حاکمیت رسانه ای به نام فوتبال در جهان است"، این گفته فرانتس فانون نویسنده معروف فرانسوی زبان اهل مارتینیک (از مستعمره های فرانسه) است؛ - جمله ای که شاید در ورزش ایران به هیچ نمی ارزد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمله کلیشه فوتبالِ صنعت گر، کم توان و کم رمق تر از آن شده که بتواند بازهم برای نشان دادن اهمیت و اثرگذاری این رشته ورزشی باز هم قد علم کند.

فوتبال در ایران به حواشی مبتلا شده و فدراسیون هایی که توانسته اند خود را از این آفت برهانند و با ثبات مدیریتی و برنامه ریزی درست نگرشی آینده محور را در صدر افکارشان قرار دهند به موفقیت رسیده اند.

این روزها بیش از هر زمان دیگری قیاس فوتبالی ها و والیبالی ها را می شنویم.

با کسب افتخارات روز افزون والیبالیست ها نیز هر لحظه فشار و مقایسه با فوتبال بیشتر می شود.

از حق نبودن پولی که در فوتبال تزریق می شود تا علل ناکامی فوتبال ایران در سالیان گذشته و رویاهایی که یک به یک برای بلند قامتان والیبال ایران به واقعیت تبدیل می شود.

ثبات والیبالی ها و تلاطم در فوتبال به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، والیبال ایران از سال 1336 به طور رسمی دارای رییس فدراسیون شد.

این رشته ورزشی طی 57 سال گذشته تنها با 16 تغییر مدیریتی در سمت ریاست فدراسیون رو به رو بوده است و در این میان هم بیشترین ثبات خود را در 25 س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیاس فوتبالِ یک کلاغ، چهل کلاغ با والیبال!

قیاس فوتبالِ یک کلاغ، چهل کلاغ با والیبال!