مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1393 ساعت 16:182014-09-16سياسي

دولت یازدهم به دنبال تنش زدایی در داخل و خارج است/باید از حاشیه ها بپرهیزیم


دولت یازدهم به دنبال تنش زدایی در داخل و خارج از کشور و تعامل با تمامی ارکان نظام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جاسم جادری بعد از ظهر سه شنبه در آیین تکریم از فرماندار سابق و معارفه فرماندار جدید شهرستان بندرعباس با بیان اینکه تغییرات مدیریتی امری طبیعی است، عنوان کرد: تا پیش از این در دولت تدبیر و امید 11 فرماندار در استان هرمزگان تغییر کرده بودند که به برخی از فرمانداران سابق ماموریت های جدید ابلاغ شد و احمد مرادی فرماندار سابق بندرعباس نیز از نیروهای وزارت کشور است که از وی در مسئولیتی جدید استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، وقت اداری برای مدیران معنا ندارد و یک مدیر باید در صحنه جهاد و خدمت، تلاش فراوانی داشته باشد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید از فرصت خدمت به مردم درست بهره ببریم، افزود: در مدت فرصت خدمت باید تمامی تلاش خود را برای خدمت به مردم انجام دهیم تا پس از دوران خدمت حسرت گذشته را نداشته باشیم.

جادری در ادامه شهرستان بندرعباس را یکی از مهمترین مناطق استان هرمزگان دانست و بیان داشت: در این شهرستان به عنوان مرکز استان هرمزگان حدود نیمی از جمعیت استان هرمزگان زندگی می کنند و آقای پویافر دارای سوابق بسیار خوبی است که برای فرمانداری این شهرستان انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت یازدهم به دنبال تنش زدایی در داخل و خارج است/باید از حاشیه ها بپرهیزیم

دولت یازدهم به دنبال تنش زدایی در داخل و خارج است/باید از حاشیه ها بپرهیزیم