مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1393 ساعت 10:032014-09-16اقتصادي

اکثر چشمه های آذربایجان شرقی خشک شده اند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان شرقی معتقد است: پایین بودن قیمت آب شرب روستایی یکی از دلایل مصرف این آب در بخش های غیر از شرب است که این موضوع به معضل اساسی تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان شرقی، علی صمدنژاد در جمع اعضای شورا و دهیاران ایلخچی افزود: امسال به علت کم آبی و با توجه به اینکه سفره های زمینی خشک شده است، خشکسالی را به عینه می بینیم و اکثر چشمه ها خشک شده اند، بنابراین لازم است مدیریت مصرف بیش از گذشته مورد توجه مردم باشد.

وی افزود: در استان الگوی مصرف، 18 مترمکعب است.

هر مشترک روستایی که الگوی مصرف را رعایت کند ماهانه تنها 1080 تومان آب بهاء پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه قیمت آب در حال حاضر پایین و غیرواقعی است، افزود: ثابت ماندن حق انشعاب روستای از سال 82 و استفاده غیر صحیح و تحمیل هزینه های اضافی به شرکت آب و فاضلاب روستایی باعث شده تا مدیریت درستی در این خصوص انجام نشود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اظهار کرد: به دلیل شرایط کنونی در برخی موارد شاهد هستیم که آب شرب در روستاها برای مصارف دامداری استفاده می شود که این موضوع باعث ایجاد مشکلات عدیده ای می شود چرا که در برخی موارد شاهد هستیم در یک روستا که آب شرب برای ساکنین آن تعریف شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر چشمه های آذربایجان شرقی خشک شده اند

اکثر چشمه های آذربایجان شرقی خشک شده اند