مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1393 ساعت 08:332014-09-16ورزشي

جام قهرمانی جهان تیم ملی تکواندو به آستان قدس رضوی اهدا شد


رییس فدراسیون تکواندو در مراسم اهدای اولین کاپ قهرمانی جهان تیم ملی تکواندو به آستان قدس رضوی گفت: سه نقطه اوج تکواندو با اهل بیت گروه خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر: سید محمد پولادگر ظهر امروز در سالن همایش های آستان قدس و در مراسم اهدا اولین کاپ قهرمانی جهان تیم ملی تکواندو به آستان قدس رضوی، گفت: مهمترین مسابقات در رشته تکواندو مسابقات المپیک و بعد از آن مسابقات جهانی است که اکثر کشور ها در آن حضور دارند.

رییس فدراسیون تکواندو افزود: ما سال هاست که در این رشته به همت قهرمانان دلیر افتخارات زیادی کسب کردیم و از سال 1999 تاکنون بر روی سکو مسابقات جهانی قرار گرفتیم.

وی ادامه داد: تیم ملی تکواندو ایران در دوران حضور خود در رقابت های جهانی سه نقطه اوج داشته است.

پولادگر با بیان وجود ارادت بچه های ورزشکار در رشته های گوناگون نسبت به اهل البیت(ع) و به ویژه حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) گفت: اولین نقطه اوج ما در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی رقم خورد که توانستیم قهرمانی مسابقات جام جهانی 2000 در فرانسه را بدست بیاوریم.

رییس فدراسیون تکواندو عنوان داشت: دومین نقطه اوج ما مصادف با ایام ولادت حضرت اباعبدالله حسین(ع) بود که توانستیم قهرمانی مسابقات 2010 جام جهانی چین را کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام قهرمانی جهان تیم ملی تکواندو به آستان قدس رضوی اهدا شد

جام قهرمانی جهان تیم ملی تکواندو به آستان قدس رضوی اهدا شد