مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 شهریور 1393 ساعت 07:332014-09-16ورزشي

قضاوت داور بین المللی آذربایجان شرقی در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی


داور بین المللی والیبال آذربایجان شرقی به عنوان نماینده ایران برای قضاوت در چهاردهمین دوره بازی های آسیایی راهی اینچئون کره جنوبی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، "ابراهیم فیروزی" که به همراه "علیرضا موسویان" داور بین المللی هندبال دو نماینده آذربایجان شرقی در این رقابت ها هستند، پیش از این که سمت رییس کمیته داوران سازمان والیبال معلولان آسیا و اقیانوسیه را دارد در سال 2014 در رقابت های قهرمانی والیبال نشسته معلولین جهان در لهستان قضاوت کرده است.

در ترکیب تیم اعزامی کشور به بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی نام ورزشکارانی چون میثم قجر، هادی تاجیک و سیدمهدی موسوی در رشته کبدی، مهدی انصاری در رشته شنا، فرزاد باهر ارسباران در رشته شمشیربازی، یوسف کرمی در رشته تکواندو، پرویز هادی در رشته کشتی، پرویز مردانی دوچرخه سواری کوهستان، سجاد هاشمی در رشته دو و میدانی، مهرداد صمصامی در رشته هندبال از آذربایجان شرقی به چشم می خورد.

همچنین در کنار ورزشکاران، حضور مجید بهرامی سرپرست تیم کبدی، علیرضا وصالی داور رشته شمشیربازی، اسماعیل نیک ور داور قایقرانی، علیرضا موسویان داور رشته هندبال و ابراهیم فیروزی داور والیبال از آذربایجان شرقی در این رقابت ها نهایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضاوت داور بین المللی آذربایجان شرقی در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی

قضاوت داور بین المللی آذربایجان شرقی در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی