مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1393 ساعت 08:172014-09-15بين الملل

عقب افتادن اروپا از آمریکا در عرصه دیجیتال


کمیسر اینترنت آینده اروپا با هشدار درباره اینکه این اتحادیه در عرصه دیجیتال کاملا از آمریکا عقب مانده است، خواستار سرعت بیشتر اتحادیه اروپا در زمینه دیجیتالی شدن و تبدیل این مسئله به موضوعی با اولویت بالا در سیاست اروپایی شد.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم"، "گونتر اوتینگر" کمیسر انرژی در کمیسیون فعلی اتحادیه اروپا که قرار است در کمیسیون آینده اروپایی به ریاست "ژان کلود یونکر"، سمت کمیسر اینترنت اروپایی را داشته باشد از دولت آلمان خواست که عزم و اراده بیشتری در راستای دیجیتالی شدن اروپا از خود نشان دهد.

وی که با روزنامه "ولت آم زونتاگ" سخن می گفت با هشدار در این باره که اروپا در این راستا به شکل روزافزون عقب مانده است تاکید کرد که ما باید سرعت اقدامات خود در این راستا را به شکل واضحی افزایش دهیم.

وی افزود: دیجیتالی شدن باید به یک موضوع با اولویت بالا در اروپا و آلمان تبدیل شود.

این انقلاب دیجیتالی هر چه سریع تر در اروپا انجام می گیرد زمانی که بسیاری بازیگران در عرصه اقتصاد و سیاست بخواهند آن را محقق کنند.

گونتر اوتینگر همچنین گفت که نباید در آینده این گونه باشد که شرکت های آمریکایی مانند گوگل تولیداتی مانند اتومبیل و تلویزیون داشته باشند و شرکت های اروپایی در نقش تامین کننده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب افتادن اروپا از آمریکا در عرصه دیجیتال

عقب افتادن اروپا از آمریکا در عرصه دیجیتال