مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 شهریور 1393 ساعت 08:172014-09-15اقتصادي

افزایش ظرفیت شبکه ملی اطلاعات/ فعال سازی اپراتورهای تولید محتوا در "قم"


معاون توسعه و مدیریت شبکه ملی اطلاعات گفت: در پی تصویب و ابلاغ ضوابط فنی اجرایی دولت الکترونیکی، روند اتصال مردم، کسب و کارها و دستگاه های دولتی به شبکه ملی اطلاعات رو به رشد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی خبرگزاری دانشجو" ، علی اصغر انصاری، معاون توسعه و مدیریت شبکه ملی اطلاعات از افزایش ظرفیت شبکه ملی اطلاعات خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام سعی و تلاش ما بر این اساس استوار است که ظرفیت های شبکه ملی اطلاعات را به لحاظ نوع کاربرد، تعداد کاربران و سطوح دسترسی برای عموم افزایش دهیم.

وی، ایجاد ظرفیت های مناسب به منظور ارایه خدمات کاربردی و محتوایی در داخل کشور را از جمله چشم اندازهای این طرح در طول سال جاری دانست و یادآور شد: سرعت پیشبرد اموری نظیر ظرفیت سازی زیرساخت، توسعه کمی دسترسی، بهره برداری از شبکه و ارایه خدمات محتوایی افزایش یافته است و پیش بینی می شود کاربران شبکه ملی اطلاعات در سال آینده به لحاظ ظرفیتی، میزان دسترسی و نیز فعالیت ارایه دهندگان خدمات محتوایی شاهد گام های موثری باشند.

معاون توسعه و مدیریت شبکه ملی اطلاعات با تاکید بر این که تمام سطوح این شبکه باید به صورت هم زمان پیش رود، تاکید کرد: در صورت ظرفیت سازی زیرساخت و شبکه های استانی و رشد کمی دسترسی، تحقق اهداف شبکه ملی اطلاعات امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت شبکه ملی اطلاعات/ فعال سازی اپراتورهای تولید محتوا در "قم"

افزایش ظرفیت شبکه ملی اطلاعات/ فعال سازی اپراتورهای تولید محتوا در "قم"