مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 شهریور 1393 ساعت 03:282014-09-13اقتصادي

شهردار اسفراین خبر داد راه اندازی سازه های بازی در بوستان های محلات اسفراین


شهردار اسفراین از نصب پنج سازه بازی پلی اتیلن در بوستان های محلات این شهر خبر داد و گفت: برای نصب و راه اندازی این وسایل بازی بالغ بر چهار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

- هادی زارعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسفراین تصریح کرد: این سازه بازی در پارک های محله کشتان بولوار مدرس، پارک شهرک فرهنگیان، پارک محله کودک واقع در خیابان اسفراینی، پارک شهروند و پارک ملت اسفراین نصب شده است.

وی گفت: همچنین با هدف ایمن سازی فضای بازی و ایجاد آرامش و امنیت برای خانواده ها در راستای ایجاد فضای ایمن برای کودکان، فضاهای بازی چهار سازه پلی اتیلن بازی کودک در چهار پارک محله اسفراین کف پوش شد و هم اکنون سازه های بازی در چهار پارک محله قابل بهره برداری است.

زارعی گفت: عملیات نصب سازه بازی پلی اتیلن پارک ملت به عنوان بزرگترین سازه بازی پلی اتیلن کودکان در خراسان شمالی به پایان رسیده و عملیات بتن ریزی، مهار پایه ها و نصب کف پوش نیز در دستور کار است که طی هفته آینده به پایان خواهد رسید.

شهردار اسفراین با اشاره به حضور کارشناس اداره کل استاندارد خراسان شمالی در بازدید از شهربازی ویژه پارک قائم گفت: وسایل مناسبی به مجموعه شهربازی اسفراین توسط پیمانکار وارد شده و امید می رود به زودی تأییدیه استاندارد آن با حفظ ضوابط صادر شود تا شهرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اسفراین خبر داد راه اندازی سازه های بازی در بوستان های محلات اسفراین

شهردار اسفراین خبر داد راه اندازی سازه های بازی در بوستان های محلات اسفراین