مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1393 ساعت 05:082014-09-06پزشكي

قرص برنج؛ زهری بدون پادزهر


متاسفانه در کشور ایران هر چند فروش قرص برنج ممنوع شده است، اما در عطاری ها و حتی برخی داروخانه ها به دلیل کاربرد ضد آفت آن به راحتی قابل تهیه است و نداشتن پادزهر آن را به یکی از عوامل مرگ و میر تبدیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، یکی از روزهای گرم تابستان است روزی که تحمل هوای گرم بیرون برای هر انسانی طاقت فرسا ست، به اجبار برای پیگیری یکی از مسائل درمانی باید به اورژانس بیمارستان می رفتم.

بعد از ورود به آورژانس خواستم قبل از شروع کار مورد نظر نفسی تازه کنم برای همین بر روی اولین صندلی نشستم، جایی که بر وضعیت آرژانس مشرف بود.

صداهای بلند و سرفه های یکی از بیماران که حکایت از درد فراوانی داشت نگاهم را به آن سمت چرخاند، تصویر نازیبایی از زجر کشیدن یک انسان.

از درد به خود می پیچید و سرش را با فشار فراوان در میان دستانش گرفته بود، سرفه های شدید و خلط های چرکین نشانه هایی از زجری بود که می کشید.

برای تسکین دردهایش از تخت پایین آمد، اما تغییری حاصل نشد و حتی گام های بی هدف، ناموزون و پیچیده برمی داشت، اما این بار از یک دستش برای فشردن شکمش استفاده می کرد و جملاتی گنگ و نامفهوم بکار می برد علت را جویا شدم، خانمی با حالتی گرفته گفت این روزها مشاهده چنین وضعیتی از بیماران برای کادر درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرص برنج؛ زهری بدون پادزهر

قرص برنج؛ زهری بدون پادزهر