مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1393 ساعت 05:282014-09-05ورزشي

تور تهرانگردی 1500 دوچرخه سوار


وی با بیان اینکه پارک شهر مقصد گردشگران دوچرخه سوار تهرانی است، گفت: در این مسیر که بیش از سه کیلومتر است، مردم از ابنیه های تاریخی به صورت رایگان بازدید خواهند کرد.

- صبح امروز تور تهرانگردی 1500 دوچرخه سوار تهرانی در محدوده منطقه 12 برگزار شد.

آقامیر رییس سازمان ورزش شهراری تهران در گفت و گو با ایسنا، در حاشیه این تور دوچرخه سواری با بیان اینکه این تور دوچرخه سواری با هدف ارتقا سطح سلامت شهروندان و همچنین آشنایی آنها با مکان و ابنیه های تاریخی منطقه 12 برگزار شده است، گفت: طبق فراخوان های متعدد شاهد استقبال بی نظیر مردم بوده ایم.

همچنین محمد نژاد شهردار منطقه 12 تهران نیز با بیان اینکه این تور دوچرخه سواری با هدف چند وجهی برگزار شده است، گفت: تور دوچرخه سواری گردشگری منطقه 12 با هدف آشنایی مردم با ابنیه های تاریخی این منطقه و همچنین افزایش نشاط و سلامت مردم طراحی شده است.

وی با بیان اینکه این تور دوچرخه سواری با مشارکت سازمان ترافیک، سازمان ورزش و معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران برگزار شده است، گفت: امیدواریم این تور دوچرخه سواری موجب فرهنگ سازی مردم در راستای افزایش هوای پاک شود.

وی با بیان اینکه در مسیر پیش بینی شده دوچرخه سواران علاوه بر ورزش از ابنیه های تاریخی این منطقه همچون خیابان ناصر خسرو، میدان 15 خرداد، کاخ گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تور تهرانگردی 1500 دوچرخه سوار

تور تهرانگردی 1500 دوچرخه سوار