مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1393 ساعت 06:232014-09-03ورزشي

با عطرافشانی گلزار شهدا در دامغان ششمین المپیاد ورزشی بسیج کشور آغاز شد


ششمین المپیاد ورزشی بسیج کشور با حضور جانشین تربیت بدنی بسیج مستضعفین کشور، جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، فرمانده سپاه ناحیه دامغان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در دامغان آغاز شد.

- " از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، آیین افتتاحیه ششمین المپیاد ورزشی سازمان تربیت بدنی بسیج کشور با حضور یک هزار و 200 ورزشکار از 32 استان کشور در گلزار شهدای شهرستان دامغان برگزار شد که فرماندار دامغان در آیین افتتاحیه این مراسم ابراز امیدواری کرد: دامغان میزبان خوبی برای مسابقات ورزشکاران بسیجی کل کشور باشد.

علی اصغر مجد افزود: این المپیاد ورزشی فرصت خوبی برای استعدادیابی، توانمندسازی و سنجش توانمندی بسیجیان ورزشکار کشور و ایجاد شور و نشاط در بین بسیجیان ورزشکار و اشاعه فرهنگ غنی بسیج در بین جامعه ورزشکاران کشور است.

براساس این گزارش، مشعل المپیاد ورزشی بسیج کشور در محل گلزار شهدای دامغان پس از ادای احترام و تقدیم شاخه های گل به قبور مطهر شهدا توسط یکی از ورزشکاران و با همراهی اکیپی از موتورسواران بسیجی به سمت دانشگاه دامغان حمل شد.

در این المپیاد، ورزشکاران برگزیده پایگاه های استعدادیابی از سراسر کشور در 9 رشته تیراندازی، تیر و کمان، جودو، کاراته، تکواندو، ووشو، دو و میدانی، والیبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با عطرافشانی گلزار شهدا در دامغان ششمین المپیاد ورزشی بسیج کشور آغاز شد

با عطرافشانی گلزار شهدا در دامغان ششمین المپیاد ورزشی بسیج کشور آغاز شد