مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1393 ساعت 05:532014-09-03سياسي

برنامه های دهه کرامت با توانمندی های جوانان پر بار شود


کارشناس امور عمومی دبیرخانه کانون مساجد استان سمنان و معین شهرستان گرمسار با تاکید بر اینکه برنامه های دهه کرامت با توانمندی های جوانان پر بار شود گفت: - باید فعالیت هایمان را با مسجد گره بزنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی امامی صبح چهارشنبه در بازدید از برنامه های دهه کرامت و اوقات فراغت کانون های مساجد گرمسار اظهار داشت: دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) فرصت مغتنمی برای ترویج معارف رضوی است و باید با استفاده از توان و پتانسیل های مردمی در این زمینه تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه پیام رسانی در مساجد به صورت رو در رو اتفاق می افتد و از تاثیرگذاری بیشتری برای انتقال ارزش دینی و مسجدی دارد گفت: اگر بخواهیم برنامه های دهه کرامت مردمی بماند باید فعالیت هایمان را با فعالیت های مسجدی گره بزنیم.

کارشناس امور عمومی دبیرخانه کانون مساجد استان سمنان و معین شهرستان گرمسار، آذین بندی مساجد در دهه کرامت، اهدای جوایز به نوجوانان و جوانان فعال در مساجد توسط امام جماعت، برگزاری مسابقات مختلف، تقدیر از فعالان و نشست های پرسش و پاسخ را از برنامه های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد.

امامی همچنین با اشاره به برنامه های اوقات فراغت در کانون های مساجد اظهار داشت: برنامه اوقات فراغت در اکثریت کانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه کرامت با توانمندی های جوانان پر بار شود

برنامه های دهه کرامت با توانمندی های جوانان پر بار شود