مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1393 ساعت 05:532014-09-03فرهنگي

برگزیدگان پانزدهمین جشنواره بین المللی تحقیقاتی رویان، تقدیر شدند


پانزدهمین کنگره بین المللی باروری و ناباروری، دهمین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و نهمین همایش پرستاری و مامایی در پزشکی تولید مثل رویان صبح امروز به همت پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی با تقدیر از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره بین المللی تحقیقاتی .

- پانزدهمین کنگره بین المللی باروری و ناباروری، دهمین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و نهمین همایش پرستاری و مامایی در پزشکی تولید مثل رویان صبح امروز به همت پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی با تقدیر از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره بین المللی تحقیقاتی رویان (پزشکی تولید مثل – سلول های بنیادی) در سالن همایش های رازی تهران گشایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پژوهشی ایسنا، در پی فراخوان جشنواره 222 طرح تحقیقاتی از 37 کشور جهان به دبیرخانه جشنواره واصل شده بود که بیشترین طرح ها به ترتیب از آمریکا با 29 طرح، ایران با 22 طرح و چین با 17 طرح، ایتالیا با 15 طرح و ژاپن با 14 طرح است.

براساس داوری صورت گرفته در گروه ژنتیک و آندرولوژی، پروفسور سوفیه روسو از فرانسه با طرح برنامه ریزی ژنوم مردان، ناباروری و سرطان، در گروه اخلاق پزشکی، پروفسور کریستین هنس از هلند با طرح مسائل اخلاقی و پویایی در غربالگری کامل جنین قبل از لانه گزینی، گروه جنین شناسی و بیوتکنولوژی، پروفسور گوپینگ فان از آمریکا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان پانزدهمین جشنواره بین المللی تحقیقاتی رویان، تقدیر شدند

برگزیدگان پانزدهمین جشنواره بین المللی تحقیقاتی رویان، تقدیر شدند