مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1393 ساعت 05:532014-09-03فرهنگي

حکایت یک عکس تلخ و غمگین از فرهاد مهراد


فرهاد مهراد که پس از انقلاب اسلامی مدت ها از کار منع شده بود، بالاخره در سال 69 توانست آلبوم «خواب در بیداری» را منتشر کند اما قبل از صدور مجوز اثر با حاشیه هایی مواجه شد که بازخوانی آن در دوازدهمین سالگشت درگذشت این هنرمند نامی خالی از لطف نیست.

- فرهاد مهراد که پس از انقلاب اسلامی مدت ها از کار منع شده بود، بالاخره در سال 69 توانست آلبوم خواب در بیداری را منتشر کند اما قبل از صدور مجوز اثر با حاشیه هایی مواجه شد که بازخوانی آن در دوازدهمین سالگشت درگذشت این هنرمند نامی خالی از لطف نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بخش موسیقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آخرین ایرادی که انتشار آلبوم خواب در بیداری را به تاخیر انداخت، مربوط به عکس خواننده بود که باید روی جلد اثر منتشر می شد.

مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد بودند که تصویر خواننده بسیار تلخ و غمگین است و مناسب انتشار نیست.

فرهاد نیز در پاسخ به مدیران ارشاد تصویر غمگین تری به همراه نامه ای به شرح زیر خطاب به سلمانیان، معاون وزیر فرستاد: جناب آقای سلمانیان با عرض تشکر از همکاری و مساعدت های شما، در مورد عکس که مورد قبول واقع نشده، عکس دیگری همراه این نامه هست که به گمان مخلص، از تصویر قبلی تلخ تر است اما علی ای حال امیدوارم رد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت یک عکس تلخ و غمگین از فرهاد مهراد

حکایت یک عکس تلخ و غمگین از فرهاد مهراد