مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1393 ساعت 05:482014-09-03حوادث

رییس اورژانس جاده ای سیریک: برخورد پژو 405 با شتر منجر به مرگ 2 سرنشین خودرو شد


ساعت 21 سه شنبه بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو 405 با یک نفر شتر در محور جاده اصلی سیریک میناب محدوده روستای پالور از توابع بخش بمانی دو نفر جان خود را از دست دادند.

- محمد قلندری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون در حوزه استحفاظی شهرستان سیریک بیش از 19 مورد تصادف با شتر رخ داده که در مجموع 22 مورد مصدوم، پنج نفر کشته و سه نفر دچار مصدومیت شدید نخاعی شده اند.

وی افزود: در شهرستان سیریک به علت شرایط بسیار مساعد زیستی و پرورش صنعت شترداری بیش از 4 هزار نفر شتر وجود دارد که مهم ترین مناطق پرورش شتر روستاهای پالور، زیارت حسن آباد، جیفری، گونمردی، سلمه ای، پگو، زرآباد، میشی، سیکویی، گز و گدو است.

رییس اورژانس جاده ای سیریک با بیان اینکه صنعت شتر دارای ارزش فراوان اقتصادی در بخش صادرات، تولید گوشت، شیر و اشتغالزایی در شهرستان سیریک است، بیان داشت: باید با تعامل و هماهنگی با دستگاه های ذی ربط و برنامه ریزی جامع و مدیریت شترداران برای کنترل و نگهداری تدابیری اتخاد شود تا شترداران از رهاسازی بدون ساربان خوداری کرده و در غیر این صورت با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/88004/غ20 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اورژانس جاده ای سیریک: برخورد پژو 405 با شتر منجر به مرگ 2 سرنشین خودرو شد

رییس اورژانس جاده ای سیریک: برخورد پژو 405 با شتر منجر به مرگ 2 سرنشین خودرو شد