مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 شهریور 1393 ساعت 03:222014-09-02اقتصادي

کاهش قیمت خودرو منتفی است/فعلاً افزایش قیمت نداریم


مدیرعامل شرکت سایپا با اعلام اینکه کاهش بیشتر قیمت خودرو تا پایان سال به هیچ عنوان در دستور کار این شرکت نیست، گفت: به شرط ثبات نرخ تورم قیمت خودرو را تا پایان سال تغییر نمی دهیم.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم"، سعید مدنی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته که در مشهد درحال برگزاری است، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا سایپا قیمت محصولات خود را تا پایان سال کاهش خواهد داد یا خیر، اظهار داشت: فعلا برنامه ای برای افزایش قیمت محصولات نداریم البته این نکته را نیز تأکید می کنم که کاهش قیمت خودرو به هیچ عنوان در دستور کار این شرکت نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم مبنی براینکه اظهارات شما درباره عدم کاهش قیمت محصولات درحالی عنوان می شود که نمایندگان مجلس تلاش زیادی برکاهش قیمت خودرو دارند آیا علیرغم درخواست نمایندگان کاهش قیمت رخ نخواهد داد؟ افزود: طبق قول و قرارهای خودروسازان با شورای رقابت باید تورم بخشی در قیمت خودرو اجرا می شد اما بنا به شرایط خاص گاها خودروسازان محصولات خود را زیر نرخ تورم بخشی به فروش می رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت خودرو منتفی است/فعلاً افزایش قیمت نداریم

کاهش قیمت خودرو منتفی است/فعلاً افزایش قیمت نداریم