مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1393 ساعت 19:582014-09-02سياسي

رییس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد اهتمام شورا و شهرداری به مناطق محروم قم


رییس شورای اسلامی شهر قم از اهتمام جدی شورا و شهرداری قم به مناطق محروم شهر خبر داد.

- " از قم، حجت الاسلام سید محمد آتش زر سه شنبه شب در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح یادگار امام قم با اشاره به اینکه وجهه همت همه اعضای شورای شهر و شهردار توجه به مناطق محروم است، افزود: هفته گذشته پروژه شهید روحانی در منطقه آذر افتتاح شد و امروز نیز این پروژه به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: نخستین روگذرهای شهر قم در مناطق کم برخوردار دو و 6 اجرا شد؛ رهبر معظم انقلاب در سفر پرخیر و برکت خودشان به قم از خیابان نیروگاه و شاه ابراهیم نام بردند و بر خدمت رسانی به این مناطق تاکید کردند و امیدواریم که در انجام این وظیفه خطیر خداوند ما را یاری کند.

رییس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یک سال از فعالیت خود را سپری کرد، افزود: با توجه به افزایش تعداد اعضای شورای شهر به 21 نفر دست شورا برای امور نظارتی باز شد.

وی با اشاره به حضور اعضای شورا در مناطق مختلف شهر و همچنین جلسات هیئت مدیره سازمان های زیر پوشش تصریح کرد: نظارت بیشتری نسبت به گذشته بر عملکرد شهرداری وجود دارد.

آتش زر از تلاش شهردار قم، شهرداران مناطق و پرسنل خدوم شهرداری و کسانی که به صورت شبانه روزی در عرصه عمران و آبادانی شهر قم تلاش می کنند تقدیر کرد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد اهتمام شورا و شهرداری به مناطق محروم قم

رییس شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد اهتمام شورا و شهرداری به مناطق محروم قم