مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1393 ساعت 14:522014-09-02سياسي

پایبندی به سیاست های دولت مبنای تغییر مدیران در کهگیلویه و بویراحمد


معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبنای تغییر مدیران در این استان قبول داشتن سیاست های دولت در حوزه تئوری و نظری است.

- فتاح محمدی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در چرام، معیار اصلی برای تغییر وتحول در این دولت را مبتنی بر اصولی دانست که نظام به دنبال آن است و اظهار کرد: مبنای تغییر قبول داشتن سیاست های دولت که همان سیاست های نظام بوده را در حوزه تئوری ونظری وهم در حوزه عملیاتی کاربردی قبول داشته باشد.

وی بیان کرد: آن چیزی که امروز در نظام ما مهم است اولویت قرار دادن رضایت وخدمت به مردم است که نهایتا بستر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات آماده شود.

چراکه اعتقاد ما این است انتخابات را مردم رقم می زنند.

معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:انتخابات دست مردم است وما فقط موظف هستیم بستر را برای رقابت وبرگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری که دغدغه ی مقام معظم رهبری ونظام است فراهم کنیم.

محمدی تصریح کرد: اگر مسئولی از ظرفیت خوبی برخوردار بوده رضایت مردم را داشته ودر مسائل سیاسی ورود پیدا نکرده باشدچه بسا ازاین ظرفیتها در این دولت استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت در یک فضای امن با حفظ کرامت مدیریت را ارزیابی کرده که براساس نیاز و ضرورت این تغییرات در حال شکل گیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایبندی به سیاست های دولت مبنای تغییر مدیران در کهگیلویه و بویراحمد

پایبندی به سیاست های دولت مبنای تغییر مدیران در کهگیلویه و بویراحمد