مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1393 ساعت 14:022014-09-02سياسي

خادمان حرم امام رضا(ع) در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می شوند


دبیر ستاد برگزاری آیین زیر سایه خورشید در کهگیلویه و بویراحمداز حضور خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در شهرستان های مختلف این استان و استقبال مردمی از آنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از یاسوج، ستار هدایتخواه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جشن " زیر سایه خورشید " در دهه کرامت و با حضور برخی از خدام امام رضا(ع) و حمل پرچم متبرک این بارگاه مطهر در برخی از شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

وی با تشریح جگونگی برگزاری این جشن ، افزود: جشن " زیرسایه خورشید " از دوازدهم شهریورماه 93 بمدت چهار روز در برخی از شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی افزود: خدام بارگاه امام هشتم شیعیان در بین مردم حضور یافته ، اقلام فرهنگی را توزیع نموده و از سویی به عیادت از بیماران ، معلولان مراکز توانبخشی ، خانواده های معظم شهدا نیز مشرف می شوند.

هدایتخواه از غبارروبی گلزار شهدای یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و حرم مطهر امامزاده عبداله (ع) در روز چهارشنبه دوازدهم شهریورماه 93 خبرداد و خاطرنشان کرد: قرار است خدام بارگاه امام رضا (ع)دیدارهایی با علماء ، امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه استان داشه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمان حرم امام رضا(ع) در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می شوند

خادمان حرم امام رضا(ع) در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل می شوند