مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1393 ساعت 09:332014-09-02اقتصادي

فرماندار شهرستان سامان: دومین جشنواره هلو در سامان برگزار می شود


دومین جشنواره هلو در روستای شوراب صغیر برگزار می شود.

- " از شهرکرد، سعید صالحی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره هلو در شهرستان سامان اظهار کرد: دومین جشنواره هلو 16 شهریور ماه در روستای شوراب صغیر از توابع شهرستان سامان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناخت مردم کشور از تولید محصولات کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان سامان دانست و افزود: بیشترین تولید هلو در شهرستان سامان در روستای شوراب صغیر است.

صالحی با تاکید بر اینکه باید تولید در شهرستان افزایش یابد، اذعان داشت: برای افزایش تولید استفاده باید از توان بخش خصوصی و تشکل های مردم نهاد و تعاونی دهیاران بیشتر استفاده شود.

فرماندار شهرستان سامان با بیان اینکه در این شهرستان باید از ظرفیت و پتانسیل ها به درستی استفاده شود، تصریح کرد: در روستای شوراب صغیر دکه های غیرمجاز بین راهی جمع آوری شده است.

صالحی با تاکید بر اینکه خرید و فروش هلو در کنار جاده ممنوع است، افزود: خرید و فروش هلو باید در بازارچه هلو در روستای شوراب صغیر انجام گیرد.

وی اظهار داشت: شهرستان سامان در حوزه گردشگری و کشاورزی پتانسیل های فراوانی را دارا است که باید برای توسعه این حوزه همکاری و هماهنگی بین دستگاه های دولتی و بخش خصوصی وجود داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان سامان: دومین جشنواره هلو در سامان برگزار می شود

فرماندار شهرستان سامان: دومین جشنواره هلو در سامان برگزار می شود