مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1393 ساعت 09:182014-09-02اقتصادي

نرخ سود تسهیلات بانک کشاورزی 5 درصد کاهش یافت


عضو هییت مدیره بانک کشاورزی از کاهش 5 درصدی نرخ سود تسهیلات توسط این بانک خبرداد وگفت: در حال حاضر تسهیلات بانک کشاورزی با پنج درصد کاهش به 17 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حشمت الله نظری ظهر سه شنبه در پنجمین کنگره علوم ترویج و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی ایران و نخستین کنفرانس بین المللی خدمات مشاوره ای روستایی در آسیا و اقیانوسیه افزود: در تمام بانک ها نرخ سود تسهیلات 22 درصد است که با رایزنی های صورت گرفته این نرخ برای بانک کشاورزی 17 درصد تصویب شده که کاهش 5 درصدی نرخ سود این بخش می تواند در توسعه بخش کشاورزی موثر واقع شود.

وی ادامه داد: تمام بانک ها 25 درصد از منابع خود را به بخش کشاورزی اختصاص می دهند این در حالی است که 90 درصد از منابع بانک کشاورزی تنها به بخش کشاورزی اختصاص پیدا می کند.

وی با بیان اینکه بانک کشاورزی خارج از میزان در نظر گرفته شده در قانون از منابع خود به حوزه کشاورزی اختصاص می دهد ادامه داد: طبق قانون باید 75 درصد از اعتبارات بانک کشاورزی به این بخش اختصاص پیدا کند در حالی که این میزان به 90 درصد افزایش یافته است.

نظری از تلاش برای اختصاص یارانه به حوزه کشاورزی خبرداد و گفت: با توجه به در دست تدوین بودن برنامه بودجه سال 94 پیشنهاداتی در زمینه اختصاص یارانه به حوزه کشاورزی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ سود تسهیلات بانک کشاورزی 5 درصد کاهش یافت

نرخ سود تسهیلات بانک کشاورزی 5 درصد کاهش یافت