مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1393 ساعت 09:032014-09-02دانش

مصوبات شورای گسترش اعلام شد


شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم با ایجاد 5 رشته تحصیلی مقطع دکتری، 8 رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و 12 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی متقاضی موافقت قطعی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، با موافقت شورای گسترش آموزش عالی، رشته های مقطع تحصیلی دکتری مهندسی هوافضا ـ جلوبرندگی و مهندسی برق ـ کنترل در دانشگاه صنعتی مالک اشتر، فلسفه دین در دانشگاه تهران، حقوق خصوصی و حقوق جزا و جرم شناسی در پردیس دانشگاهی مازندران ایجاد می شوند.

همچنین این شورا با ایجاد رشته های مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد مالی در دانشگاه تهران، مهندسی برق مخابرات در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، زمین شناسی اقتصادی در دانشگاه پیام نور مرکز الیگودرز، مهندسی صنایع در دانشگاه اصفهان و حقوق گرایش های خصوصی، جزا و جرم شناسی عمومی و بین الملل در پردیس دانشگاهی مازندران موافقت کرد.

شورای گسترش آموزش عالی مجوز ایجاد رشته های دوره کارشناسی زبان چینی در دانشگاه تهران، سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی در دانشگاه های تبریز و هرمزگان، جغرافیا و برنامه ریزی شهری در مرکز آموزش عالی الشتر، فقه و حقوق اسلامی، مدیریت بازرگانی و صنعتی در دانشگاه پیام نور واحد مبارکه، مدیریت بازرگانی و صنعتی و روان شناسی در دانشگاه پیام نور واحد چمستان و فق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات شورای گسترش اعلام شد

مصوبات شورای گسترش اعلام شد