مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1393 ساعت 07:522014-09-02فرهنگي

سهرابی به پشت صحنه فیلم «تا آمدن احمد» رفت


روح اله سهرابی، قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس شب گذشته با حضور در پشت صحنه ی فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» با عوامل تهیه و تولید این فیلم در شهرک سینمایی غزالی دیدار و گفت وگو کرد.

- خبرگزاری تسنیم: روح اله سهرابی، قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس شب گذشته با حضور در پشت صحنه ی فیلم سینمایی تا آمدن احمد با عوامل تهیه و تولید این فیلم در شهرک سینمایی غزالی دیدار و گفت وگو کرد.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم"، روح اله سهرابی، قائم مقام انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس شب گذشته با حضور در پشت صحنه ی فیلم سینمایی تا آمدن احمد با عوامل تهیه و تولید این فیلم در شهرک سینمایی غزالی دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که برخی دست اندرکاران انجمن سینمای دفاع مقدس نیز حضور داشتند، سهرابی ضمن تقدیر از عوامل تهیه و تولید فیلم سینمایی تا آمدن احمد بویژه تهیه کننده و کارگردان فیلم، انتخاب فضا و مضمون دفاع مقدس برای فیلم را انتخابی سخت و در عین حال ارزشمند دانست و عنوان کرد کار در فضای سینمای دفاع مقدس نیز همچون کار در فضای خود دفاع مقدس سخت و پیچیده و البته ارزشمند است.

سهرابی پس از شنیدن برخی توضیحات تهیه کننده و کارگردان این فیلم و پس از گپ و گفت کوتاه با بازیگران اصلی این اثر مهدی فقیه و افسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهرابی به پشت صحنه فیلم «تا آمدن احمد» رفت

سهرابی به پشت صحنه فیلم «تا آمدن احمد» رفت