مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 شهریور 1393 ساعت 07:482014-09-02اقتصادي

نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی، موکت و کف پوش در تهران


در این نمایشگاه 110 شرکت داخلی و خارجی از ترکیه، ، تایوان و چین؛ جدیدترین تولیدات و نوین ترین طراحی های خود را به نمایش می گذارند.

- ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته از 15 تا 18 شهریور با مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد مرکزی خبر، به نقل از ستاد خبری ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته ؛ در این نمایشگاه 110 شرکت داخلی و خارجی از ترکیه، ، تایوان و چین؛ جدیدترین تولیدات و نوین ترین طراحی های خود را به نمایش می گذارند.

داوود کاشفی فر رییس ستاد اجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته گفت : انواع فرش های ماشینی ، صنایع و تجهیزات وابسته، واحدهای تولیدکنندگان نخ، انواع پارکت، واحد های طراحی فرش، دستگاههای خط تولید ، انواع کف پوش، موکت، قطعات و ماشین آلات مربوطه ، مواد اولیه و همچنین نوآوری در عرضه تولید و خدمات این حوزه از جمله : تولید فرش های ضدلک، ضد آب، ضد میکروب، انواع فرشهای باعرض بلند، به نمایش گذاشته می شود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه، همچنین جدیدترین فرش های ماشینی طراحی و تولید شده در شرکت های داخلی مختلف با بهترین نقشه ها و ترکیب رنگ های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی، موکت و کف پوش در تهران

نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی، موکت و کف پوش در تهران