مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 19:432014-09-01سياسي

عضو شورای شهر جیرفت: شهرداری در ساخت و سازها حقوق معلولان را رعایت کند


شهرداری باید در ابتدای کار ساخت و سازها رعایت قانون مناسب‎سازی فضای شهری برای معلولان را مد نظر قرار دهد.

- " از جیرفت، حجت‎الاسلام سید محسن موسوی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای شهر اظهار داشت: رعایت قانون مناسب‎سازی ویژه معلولان از موارد بسیار لازم است که باید توسط متولیان امر جدی گرفته شود.

وی با توجه اینکه دین اسلام دین دوستی و رحمت است، بیان داشت: باید احترام به افراد معلول و جانباز و حفظ شأن و جایگاه آنها همواره مد نظر مسئولان قرار گیرد.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر جیرفت گفت: نباید در جلسه‎ها تنها به مصوب کردن موارد این چنینی اکتفا کرد، بلکه باید با جدیت بیشتری اجرای مصوبات پیگیری شود.

 شهرداری باید در ابتدای کار ساخت و سازها رعایت قانون مناسب‎سازی فضای شهری برای معلولان را مد نظر قرار دهد و ناظران ساختمانی نیز موارد لازم را به پیمانکاران تذکر دهند.

وی افزود: این مسائل در جلسه‎های مختلف طرح شده است، اما باید توجه ویژه‎ای نسبت به عملی کردن آن صورت گیرد تا معلولان و جانبازان ما احساس آرامش و امنیت کنند.

محسن مسلمی‎نیا مسئول کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: تاکنون اقداماتی در زمینه مناسب‎سازی فضای شهری ویژه معلولان انجام گرفته است، اما جزیی بوده و کفایت نمی‎ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر جیرفت: شهرداری در ساخت و سازها حقوق معلولان را رعایت کند

عضو شورای شهر جیرفت: شهرداری در ساخت و سازها حقوق معلولان را رعایت کند