مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 18:372014-09-01اقتصادي

اقساط وام 80 میلیون تومانی حداقل ماهانه 2 میلیون تومان است


عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از نگاه انتقادی دولت یازدهم به برنامه های دولت قبل گفت: چنانچه نگاه دولت کنونی به برنامه های دولت قبل اصلاحی بود می توانستیم از گلوگاه مسکن عبور کنیم.

- سرویس: اقتصادی ، تاریخ: 11/شهریور/1393 - 00:10 ، شناسه خبر: 481543 عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با تسنیم: اقساط وام 80 میلیون تومانی حداقل ماهانه 2 میلیون تومان است خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از نگاه انتقادی دولت یازدهم به برنامه های دولت قبل گفت: چنانچه نگاه دولت کنونی به برنامه های دولت قبل اصلاحی بود می توانستیم از گلوگاه مسکن عبور کنیم.

نسخه قابل چاپ " علیرضا خسروی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم" ، با اشاره به نامه وزیر راه و شهرسازی و رییس کل بانک مرکزی به رییس جمهوری اظهار کرد:بر اساس آمار در حال حاضر 400 هزار خانه خالی در تهران وجود دارد اما عمده این واحدها لوکس است و قیمت بالایی دارند.

وی تصریح کرد: قیمت این خانه ها از مترمربعی 5 میلیون تومان شروع شده و تا 12 میلیون تومان و حتی بالاتر هم ادامه دارد، پس این خانه های موجود به درد دهک های اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم نمی خورد.

وی خاطرنشان کرد: اقساط تسهیلات 80 میلیون تومانی با فرض نرخ سود 14 درصد بالاتر از 2 میلیون تومان خواهد بود و چه کسی می تواند این مبلغ را پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقساط وام 80 میلیون تومانی حداقل ماهانه 2 میلیون تومان است

اقساط وام 80 میلیون تومانی حداقل ماهانه 2 میلیون تومان است