مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 17:132014-09-01فرهنگي

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل: 2230 اثر رضوی در اردبیل تولید شده است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در 9 دوره برگزاری جشنواره مدیحه سرایی و چاوشی خوانی رضوی در استان اردبیل، بیش از دو هزار و 230 اثر تولید و خلق شده است.

- " از اردبیل، سید ناصر اسحاقی امشب در مراسم پایانی جشنواره مدیحه سرایی، چاوشی خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی که در مجتمع فرهنگی، هنری فدک اردبیل با حضور علاقمندان و میهمانان ملی برگزار شد، اظهار کرد: در این 9 دوره بیش از چهار هزار نفر در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را ارسال کردند که در مجموع 15 عنوان کتاب و 14 آلبوم صوتی با محوریت فرهنگ رضوی تولید و تقدیم علاقمندان شده است.

وی با بیان اینکه امسال نیز 228 اثر از سراسر کشور به نهمین جشنواره مدیحه سرایی، چاوشی خوانی، تواشیح و ابتهال رضوی ارسال شده بود، گفت: 41 اثر مربوط به رشته چاوشی خوانی، 75 اثر مربوط به رشته مداحی، 46 اثر مربوط به رشته ابتهال، 34 اثر مربوط به مقالات پژوهشی و 22 اثر مربوط به تواشیح بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: دبیرخانه این جشنواره در سه مرحله و با حضور متخصصان امر در قالب کمیته داوری آثار را مورد ارزیابی قرار داده تا بهترین آثار از بین آنها انتخاب شود.

اسحاقی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بیش از 12 سال است که جشنواره بین المللی رضوی برگزار می شود که نهمین دوره آن با گرایش مدیحه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل: 2230 اثر رضوی در اردبیل تولید شده است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل: 2230 اثر رضوی در اردبیل تولید شده است