مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 16:132014-09-01سياسي

تحصیل 150 هزار طلبه در حوزه های علمیه ایران


هزار و 200 نفر از طلاب جدیدالورود در مدارس قم پذیرش می شوند که با پذیرش آنها طلاب مشغول به تحصیل در قم به بیش از 80 هزار نفر می رسد.

- واحد مرکزی خبر - 17 هزار طلبه جدید امسال وارد حوزه های سراسر کشور می شوند.

مدیر حوزه های علمیه کشور عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حدود 150 هزار طلبه در سراسر کشور مشغول تحصیل هستند گفت: در سال تحصیلی 93-94 هفده هزار طلبه جدید وارد مدارس علمیه کشور می شوند .

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری افزود : هزار و 200 نفر از طلاب جدیدالورود در مدارس قم پذیرش می شوند که با پذیرش آنها طلاب مشغول به تحصیل در قم به بیش از 80 هزار نفر می رسد.

وی خاطرنشان کرد مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه ها یکشنبه 16 شهریور همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام در مدرسه فیضیه قم برگزار می شود.

مدیر حوزه های علمیه کشور از اجرای یک طرح آزمایشی ویژه سطح یک حوزه خبر داد و گفت : در این طرح برنامه آموزشی برای افراد جدیدالورود در مقاطع مختلف سیکل، دیپلم و فارغ التحصیلان دانشگاهی بصورت مجزا تدوین می شود تا از نظر آموزشی مشکلی برای افراد ایجاد نشود.

وی تصریح کرد : طرح جدید برنامه آموزشی سطح یک، امسال در تعدادی از مدارس قم اجرا خواهد شد و پس از بررسی نقاط قوت و ضعف و رفع کاستی های احتمالی، در سطح کشور به اجرا در خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 150 هزار طلبه در حوزه های علمیه ایران

تحصیل 150 هزار طلبه در حوزه های علمیه ایران