مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 15:382014-09-01اقتصادي

دستور ویژه رییس کل گمرکات کشور برای راه اندازی دفتر گمرک در بناب


مدیرکل گمرکات آذربایجان شرقی از دستور ویژه رییس کل گمرکات کشور برای راه اندازی دفتر گمرک در بناب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ناصر نوروزی شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی برای ایجاد دفتر گمرک در شهرستان بناب با بیان اینکه رویکرد گمرک روان سازی امور و جلب رضایت ارباب رجوع است، افزود: با دسترسی به اینترنت و استفاده از سامانه جامع گمرکی اظهار از راه دور از این پس نیازی به حضور فیزیکی مراجعان در گمرک نیست.

وی با اشاره به اینکه مراجعان از این پس می توانند کالای خود را بدون نیاز به حضور فیزیکی و تنها با دسترسی به اینترنت از محل کار و یا منزل به گمرک اظهار نمایند، ادامه داد: بمنظور تحقق اهداف گمرک جمهوری اسلامی ایران و افزایش میزان رضایت مندی خدمات گیرندگان سامانه جامع گمرکی اظهار از راه دور در گمرکات آذربایجان شرقی راه اندازی شده است.

نوروزی با اشاره به اینکه با ایجاد دفتر گمرک در بناب این سامانه در این شهرستان نیز شروع به فعالیت خواهد کرد، ابراز داشت: با پیگیری های مستمر نماینده مردم بناب در مجلس و مسئولان شهرستان و نیز وجود پتانسیل بالای صادرات در این شهرستان دفتر گمرک در بناب راه اندازی می شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 160 دفتر گمرک در سطح کشور فعال هستند که قرار است 30 درصد آنها کاهش یابد، ادامه داد: گمرک آذربایجان شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه رییس کل گمرکات کشور برای راه اندازی دفتر گمرک در بناب

دستور ویژه رییس کل گمرکات کشور برای راه اندازی دفتر گمرک در بناب