مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 15:232014-09-01سياسي

احیای دریاچه ارومیه در برنامه ای 10 ساله


اجرایی شدن طرح های احیای دریاچه ارومیه در کنار توجه به حیات دوباره این دریاچه، زمینه ساز ساماندهی و تغییر الگوی کشاورزی از سنتی به مدرن در این حوضه آبریز است.

- معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: احیای دریاچه ارومیه، برنامه ای 10 ساله و مبتنی بر تغییر الگوی کشت، اجرای طرح های آبیاری پیشرفته و انتقال آب میان حوضه ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هادی بهادری روز دوشنبه در جلسه کمیته نظارت عالیه پروژه های اجرایی طرح احیای دریاچه ارومیه افزود: در تمامی این بخش ها، پروژه های اجرایی بسیاری در نظر گرفته شده که با اهتمام ادارات مرتبط و همراهی و مشارکت مردم به انجام می رسند.

وی اضافه کرد: در همین راستا، 98 پروژه عمرانی در قالب 25 طرح به تصویب ستاد احیای دریاچه ارومیه رسیده که در استانهای سه گانه آذربایجان شرقی، کردستان و آذربایجان غربی در دست اجرا هستند.

وی اظهار کرد: تخصیص اعتبارات از جمله بخش های مهم اجرای طرح های احیای دریاچه ارومیه است که در این بخش، برای اجرای طرح های مصوب در سال جاری، 14 هزار و 600 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

بهادری افزود: اجرایی شدن طرح های احیای دریاچه ارومیه در کنار توجه به حیات دوباره این دریاچه، زمینه ساز ساماندهی و تغییر الگوی کشاورزی از سنتی به مدرن در این حوضه آبریز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای دریاچه ارومیه در برنامه ای 10 ساله

احیای دریاچه ارومیه در برنامه ای 10 ساله