مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 12:232014-09-01سياسي

ستاری: امیدواریم فضای دانشگاهی کشور به سمت کارآفرینی حرکت کند


معاون علمی فن آوری رییس جمهور با حضور در نشست استانداران ضمن اظهار امیدواری در حرکت دانشگاه های کشور بسمت فضای کارآفرینی، بر ضرورت نقش آفرینی استانداران در حمایت از کارآفرینی شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.

- " به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سورنا ستاری معاون علمی و فن آوری رییس جمهور با حضور در نشست استانداران بر ضرورت نقش آفرینی استانداران در حمایت از کارآفرینی شرکت های دانش بنیان تأکید کرد.

وی همچنین در این نشست یکی از راهکارهای برون رفت از مسائل موجود کشور را در فعال سازی نیروهای علمی جوان در قالب شرکت های دانش بنیان دانست.

معاون علمی و فن آوری رییس جمهور قوانین موجود در شرکت های دانش بنیان را به عنوان یکی از پیشرفته ترین قوانین در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: اشخاصی که نسبت به ایجاد شرکت های دانش بنیان اقدام می کنند از برخی امتیازات مالیاتی و گمرکی و یا امکان استفاده از تسهیلات صندوق های نوبنیاد بهره مند می شوند.

ستاری بحث های فرهنگی در خصوص نحوه رسوخ در تفکرات قدیمی و همچنین ایجاد بازار در حوزه صادرات و واردات را از جمله مسائل و مشکلات پیش روی شرکت های دانش بنیان دانست.

وی یکی از راهکارهای استفاده از تسهیلات مربوط به قانون شرکت های دانش بنیان را در ابتدای امر ورود و عضویت آنان در یک کلوپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: امیدواریم فضای دانشگاهی کشور به سمت کارآفرینی حرکت کند

ستاری: امیدواریم فضای دانشگاهی کشور به سمت کارآفرینی حرکت کند