مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 09:572014-09-01دانش

وزیر امور خارجه فنلاند از دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازدید کرد


وزیر امور خارجه فنلاند در سفر یک روزه خود به شیراز از آزمایشگاه سلول های بنیادی و مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، وزیر امور خارجه کشور فنلاند از دانشکده پزشکی شیراز به عنوان یکی از مراکز تولید علم ایران دیدن کرد.

در این بازدید، " ارکی تیومیویا " وزیر امور خارجه در راس هیئتی ابتدا به آزمایشگاه سلول های بنیادی دانشکده پزشکی شیراز رفته و با فعالیت ها و دستاوردهای علمی این آزمایشگاه علوم پزشکی آشنا شدند.

دیگر برنامه وزیر امور خارجه فنلاند در این بازدید، حضور در مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود که با انواع سرطان های مورد بررسی و یافته های پژوهشگران این مرکز آشنایی یافت.

رییس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز که در این بازدید وزیر امور خارجه کشور فنلاند را همراهی می کرد، در حاشیه این بازدید اظهار کرد: هدف از این برنامه، آگاهی از پیشرفت های علمی کشور ایران بوده و دانشکده پزشکی شیراز به عنوان سومین دانشکده پزشکی کشور و همچنین به عنوان یکی از مراکز تولید علم در ایران به هیئت فنلاندی معرفی شد.

کامران باقری لنکرانی تصریح کرد: دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز 65 سال پیشینه داشته و در محورهای مختلفی از پیشگامان طب کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور خارجه فنلاند از دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازدید کرد

وزیر امور خارجه فنلاند از دانشگاه علوم پزشکی شیراز بازدید کرد