مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 09:432014-09-01دانش

معاون دانشگاه آزاد مشهد: دانشگاه آزاد مشهد دومین دانشگاه آزاد جامع در کشور است


معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: این دانشگاه پس از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، دومین دانشگاه جامع در کشور است.

- " از مشهد، رضا اشرف زاده ظهر امروز در نشست خبری سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در تالار اجتماعات سازمان مرکزی این دانشگاه اظهار داشت: این دانشگاه یکی از برجسته ترین مراکز علمی در کشور است که علت اصلی آن را می توان مجاورت آن در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) دانست.

وی با بیان اینکه در پنج ساله گذشته برنامه ریزی هایی مبنی بر حضور این دانشگاه در میان 500 دانشگاه برتر جهان انجام شد، تصریح کرد: دانشگاه آزاد واحد مشهد عضو جامعه دانشگاه های جهان اسلام نیز در حدود هشت سال اخیر بوده است که نخستین ریاست این جامعه را نیز رییس دانشگاه در گذشته داشته است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد ادامه داد: یکی از مهم ترین مواردی که در حال اصلاح آن هستیم هرم هیئت علمی است زیرا 65 درصد اعضای هیئت علمی این دانشگاه استادیار (در مقاطع دکترا) هستند و 35 درصد باقیمانده در سطح مربی (کارشناسی ارشد) در کنار برخورداری از تجربیات زیاد هستند که تلاش کردیم از طریق تشویق و بورسیه شدن آنها و برخورداری از فرصت مطالعاتی به آنها این امکان را بدهیم که تحصیلات خود را در مقطع دکترا افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دانشگاه آزاد مشهد: دانشگاه آزاد مشهد دومین دانشگاه آزاد جامع در کشور است

معاون دانشگاه آزاد مشهد: دانشگاه آزاد مشهد دومین دانشگاه آزاد جامع در کشور است