مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 09:222014-09-01حوادث

مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در اردبیل تشدید می شود


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: مبارزه بی امان با خرده فروشان مواد مخدر را در استان اردبیل همانند مبارزه با عمده فروشان مواد مخدر ادامه داده و تشدید می کنیم.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از اردبیل، ناصر عتباتی پیش از ظهر امروز در چهارمین نشست مشترک کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمیته راهبردی قضایی و انتظامی دادگستری استان در اردبیل اظهار کرد: آثار سوء مصرف مواد مخدر و مشکلات و گرفتاری هایی که در اثر مصرف و اعتیاد افراد به مواد مخدر در خانواده ها و جامعه پیش می آید، بسیار زیان بار بوده و تبعات فردی، خانوادگی و اجتماعی فرائانی را در پی دارد.

وی گفت: خانواده به عنوان هسته اصلی جامعه، نخستین کانونی است که در معرض تهدید قرار می گیرد و به تبع آن جامعه دچار مشکلات فراوانی می شود.

عتباتی ازتمام دستگاه ها ونهادها خواست تا با هماهنگی بیشتر نسبت به پیشگیری از گسترش اعتیاد در جامعه اقدام کنند چرا که در صورت سهل انگاری همه افراد جامعه در معرض تهدید قرار می گیرند .

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با تاکید بر لزوم ایجاد مرکز نگهداری از معتادان دراستان بیان کرد: برخی از کارشکنی ها و سهل انگاری ها از سوی برخی مسئولان در استان سبب شده است که تاکنون این مرکز در استان ایجاد نشود و عواقب و آثار بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در اردبیل تشدید می شود

مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در اردبیل تشدید می شود