مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 04:432014-09-01اقتصادي

سمینار مدیریت زمان در اردبیل برگزار شد/ تاکید به مدیریت هزینه فرصتها در ادارات


سمینار مدیریت زمان با هدف بررسی چالش های مدیریت زمان در زندگی فردی و اجتماعی و سازمان های دولتی به همت اتاق بازرگانی اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مدرس دانشگاه های اردبیل شامگاه یکشنبه در این سمینار به ضرورت توجه به زمان به عنوان مهم ترین و کمیاب ترین منبع در تولید سازمانی تاکید کرد.

اسحاق رسولی با بیان اینکه عدم مدیریت زمان منجر به هدررفت هزینه فرصت های از دست رفته می شود، اضافه کرد: علاوه بر این به تعویق افتادن کارها، افزایش اشتباهات در انجام وظایف، ناقص انجام دادن وظایف و از بین رفتن منابع علائم سو مدیریت زمان در سازمان ها است.

وی با بیان اینکه مدیریت زمان به اصول مدیریت از جمله برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل زمان نیاز دارد، تصریح کرد: هدف از مدیریت زمان استفاده موثر و کارآمد و خلاقانه زمان است.

رییس دانشکده خبر اردبیل در بخشی از سخنان خود منحصر به فرد بودن منبع زمان در ادارات را به دلیل عدم انعطاف پذیری آن عنوان کرد و گفت: علاوه بر این زمان غیر قابل جایگزین، غیر قابل ذخیره و پس انداز سازی است.

وی با استناد به نتایج پژوهش ها بیان داشت: 49 درصد از کارهای مدیران می تواند به منشی، پنج درصد به کارکنان و 43 درصد به کارمندان واگذار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمینار مدیریت زمان در اردبیل برگزار شد/ تاکید به مدیریت هزینه فرصتها در ادارات

سمینار مدیریت زمان در اردبیل برگزار شد/ تاکید به مدیریت هزینه فرصتها در ادارات