مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1393 ساعت 04:182014-09-01ورزشي

12 شهریورماه المپیاد ورزشی سازمان تربیت بدنی بسیج در دامغان آغاز می شود


رییس سازمان تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: 12 شهریورماه، ششمین المپیاد ورزشی پایگاه استعدادیابی و استعدادگزینی سازمان تربیت بدنی در استان و به میزبانی دامغان برگزار می شود.

- صادق هروی امروز در گفت‏ وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس" در سمنان اظهار کرد: این المپیاد ورزشی در 9 رشته والیبال، فوتسال، تکواندو، جودو، دو و میدانی، تیراندازی، تیر و کمان و ووشو با حضور 32 استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: 12 شهریورماه، این مسابقات در سه رشته فوتسال، والیبال و کاراته به ترتیب در سالن های دانشگاه دامغان، مالک اشتر و شهدای بسیج برگزار می شود.

رییس سازمان تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: ورزشکاران رشته های ورزشی تکواندو، دو و میدانی، تیراندازی، تیر و کمان، جودو و ووشو نیز به ترتیب در سالن شهدای بسیج، استادیوم حمزه سیدالشهدا (ع)، سالن تیراندازی شهید سلطانیه، سالن چند منظوره امام حسین (ع)، سالن دانشگاه آزاد و سالن آموزش و پرورش از 13 شهریورماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

هروی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات، علاوه بر ورزش به امر فرهنگ نیز پرداخته می‏شود که از جمله آن بازدید از آثار تاریخی شهرستان دامغان، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری محافل ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 شهریورماه المپیاد ورزشی سازمان تربیت بدنی بسیج در دامغان آغاز می شود

12 شهریورماه المپیاد ورزشی سازمان تربیت بدنی بسیج در دامغان آغاز می شود