مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1393 ساعت 09:582014-08-31دانش

22 رشته دکتری تخصصی به تعداد رشته های دانشگاه آزاد سمنان اضافه شد


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سمنان ضمن اشاره به اضافه شدن 22 رشته دکتری تخصصی به رشته های تحصیلی این دانشگاه، گفت: مجموع رشته های تحصیلی دانشگاه به بیش از 120 رشته رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، دکتر شاهرخ رنجبر بهادری صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با خبر اضافه شدن 22 رشته دکتری تخصصی به تعداد رشته های این دانشگاه افزود: توسعه و گسترش این واحد دانشگاهی در حوزه آموزشی مدیون عملکرد مناسب دانشگاه در ادغام پردیس های علوم و تحقیقات با واحد های دانشگاهی در سراسر کشور بوده و فرصت بسیار مغتنمی برای بسط و گسترش هر یک از واحد های دانشگاهی فراتر از سند تویعه پیش بینی شده را فراهم می آورد.

وی اصلاح هرم هیئت علمی را از برنامه های دیگر حوزه آموزش طی سال های آتی عنوان کرد و گفت: با ارتقای مرتبه علمی اعضای هیئت علمی می توانیم زمینه لازم برای ایجادگرایش های جدید با رویکرد نیازهای منطقه ای را فراهم کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سمنان پیرامون توزیع مقاطع تحصیلی و تعداد رشته های هریک از مقاطع نیز گفت: هم اکنون این دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی از کاردانی تا دکتری تخصصی دانشجو می پذیرد به طوریکه در مقطع کاردانی 17 رشته، در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در مجموع 51 رشته، در مقطع کارشناسی ارشد 30 رشته و در مقط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 رشته دکتری تخصصی به تعداد رشته های دانشگاه آزاد سمنان اضافه شد

22 رشته دکتری تخصصی به تعداد رشته های دانشگاه آزاد سمنان اضافه شد