مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1393 ساعت 08:572014-08-31ورزشي

هیئت هندبال اصفهان به دنبال جایگزین تیم نیک اندیش در لیگ برتر است


رییس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: حدس می زدیم که این تیم دیگر ادامه ندهد به همین دلیل از چند ماه گذشته مجموعه هیئت هندبال به دنبال جایگزینی برای این تیم بود که هنوز به نتیجه مطلوبی نرسیده ایم.

- سرویس: استانها ، تاریخ: 09/شهریور/1393 - 14:26 ، شناسه خبر: 480492 رییس هیئت هندبال استان اصفهان: هیئت هندبال اصفهان به دنبال جایگزین تیم نیک اندیش در لیگ برتر است خبرگزاری تسنیم: رییس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: حدس می زدیم که این تیم دیگر ادامه ندهد به همین دلیل از چند ماه گذشته مجموعه هیئت هندبال به دنبال جایگزینی برای این تیم بود که هنوز به نتیجه مطلوبی نرسیده ایم.

نسخه قابل چاپ " فرامرز می آبادی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان" پیرامون انحلال تیم هندبال نیک اندیش شهرداری اصفهان اظهار کرد: روز گذشته بر حسب صحبت هایی که با مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان داشتیم، بیان شد که شهرداری امسال قصد تیم داری در ورزش حرفه ای را ندارد.

وی تصریح کرد: هیئت مدیره سازمان ورزش شهرداری بیان کرد، تصمیم بر این گرفته شده که در بخش ورزش قهرمانی ورود نکنیم که تیم هندبال نیک اندیش در این دوره از مسابقات لیگ حضور ندارد، اما هنوز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری انصراف خود را مکتوب اعلام نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت هندبال اصفهان به دنبال جایگزین تیم نیک اندیش در لیگ برتر است

هیئت هندبال اصفهان به دنبال جایگزین تیم نیک اندیش در لیگ برتر است