مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1393 ساعت 06:022014-08-31سياسي

خدمات بیمه سلامت در اردبیل به دفاتر پیشخوان واگذار می شود


دفتر پیشخوان، خدمات بیمه سلامت را ارائه می کنند و ما در حال واگذاری این خدمات به این دفاتر هستیم و تاکنون بیش از 93 هزار نفر در این استان ثبت نام کرده اند.

- سرویس: استانها ، تاریخ: 09/شهریور/1393 - 11:34 ، شناسه خبر: 480136 مدیرکل بیمه سلامت اردبیل: خدمات بیمه سلامت در اردبیل به دفاتر پیشخوان واگذار می شود خبرگزاری تسنیم: مدیرکل بیمه سلامت اردبیل گفت: دفتر پیشخوان، خدمات بیمه سلامت را ارائه می کنند و ما در حال واگذاری این خدمات به این دفاتر هستیم و تاکنون بیش از 93 هزار نفر در این استان ثبت نام کرده اند.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از اردبیل، وحید خلیل الهی صبح امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارها 750هزار نفر از جمعیت استان از خدمات بیمه سلامت استفاده می کنند و ما با انعقاد قرارداد با 650 مؤسسه بهداشتی-درمانی و پزشکی سعی در ارائه خدمات کیفی تر به مردم را داریم.

وی با بیان این که 19دفتر پیشخوان، خدمات بیمه سلامت را ارائه می کنند و ما در حال واگذاری این خدمات به این دفاتر هستیم، گفت: در حوزه اجرای طرح ملی توسعه بیمه سلامت همگانی که از اول اردیبهشت ماه شروع شده تاکنون بیش از 93 هزار نفر در این استان ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات بیمه سلامت در اردبیل به دفاتر پیشخوان واگذار می شود

خدمات بیمه سلامت در اردبیل به دفاتر پیشخوان واگذار می شود