مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1393 ساعت 18:282014-08-30حوادث

بازی مرگ در چاه ها


این روزها نام چاه و حفاری آن بیشتر از هر چیزی اذهان را به سمت چاهی که به "انبار مهمات" رسید معطوف می کند، یک چاه در میان هزاران حلقه چاه در کشور موجب شد تا بار دیگر بحث چاه های غیرمجاز و ثبت نشده بر سرزبان ها بیافتند، - چاه هایی که گرچه قدرت تخریب انفجاری ندارند، اما همواره آبستن حادثه ای ناگوار برای شهروندان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوادث خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سال گذشته چاه ها بستر وقوع 280 مورد حادثه در پایتخت بود، حوادثی که منجر به مصدومیت 72 تن و مرگ 26 تن که اغلبشان کارگران ساختمانی یا مقنی بوده اند شده است و این یعنی زنگ خطر حوادث چاه در پایتخت مدت هاست که به صدا درآمده و باید گوش شنوایی برای آن یافت، به این آمار اگر حوادثی که به دستگاه های امدادی گزارش نشده را نیز بیافزایم به عدد وقوع روزانه بیش از یک حادثه مرتبط با چاه در پایتخت خواهیم رسید.

اوضاعی که در سایر شهرها نیز تفاوت چندانی ندارد و حتی در دور افتاده ترین مناطق کشور نیز چاه هایی هستند که جان می گیرند! آتش نشانی تهران به عنوان سازمانی که امدادگران آن دراغلب حوادث چاه حضور داشته اند اطلاعات بیشتری از این وقایع دارد و آنطور جلال ملکی سخنگوی این سازمان به ایسنا گفته است: شمار حوادث چاه در تابستان و فصول گرم به مراتب بیشتر از دیگر ایام سال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی مرگ در چاه ها

بازی مرگ در چاه ها