مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1393 ساعت 10:072014-08-30پزشكي

انجام نخستین لقاح آزمایشگاهی در مرکز ناباروری کردستان


مسئول بخش جنین شناسی مرکز پزشکی تشخیص و درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی کردستان از انجام نخستین لقاح آزمایشگاهی در این مرکز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو ، مسئول بخش جنین شناسی مرکز پزشکی تشخیص و درمان ناباروری دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اعلام خبر انجام نخستین لقاح آزمایشگاهی در مرکز ناباروری کردستان گفت:با راه اندازی فازدوم ، در حال حاضر بیش از 90 درصد پروتکل های درمان ناباروری در داخل استان قابل انجام است.

محمد جعفر رضایی، با اشاره به اینکه مرکز پزشکی تشخیص و درمان ناباروری استان واقع در بیمارستان بعثت سنندج از سال گذشته با مشارکت یکی از خیرین و سرمایه گذاری دانشگاه راه اندازی شده است، گفت: فاز اول این مرکز که شامل IUI بود در سال گذشته راه اندازی شد و اکنون نیز فاز دوم آن یعنی لقاح آزمایشگاهی در محیط کشت ICSI/IVF راه اندازی شد.

وی همچنین از راه اندازی بخش PGD جهت ارائه خدمت به زوجین نابارور دارای مشکلات ژنتیکی در مرکز پزشکی تشخیص و درمان ناباروری کردستان در سال آینده خبر داد و گفت : با راه اندازی این بخش تمامی پروتکل های درمان ناباروری در استان قابل انجام خواهد بود.

مسئول بخش جنین شناسی مرکز پزشکی تشخیص و درمان ناباروری دانشگاه در ادامه تصریح کرد: تا کنون مشکلات ناباروری بیش از 50 درصد زوجین مراجعه کننده به این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام نخستین لقاح آزمایشگاهی در مرکز ناباروری کردستان

انجام نخستین لقاح آزمایشگاهی در مرکز ناباروری کردستان